Київське “Динамо” і технічний партнер клубу New Balance представили нову форму команди на сезон 2022/23.
Домашнє екіпірування представлене у біло-блакитних кольорах, включаючи круглий виріз, шеврон клубу, прапор України, логотип виробника та напис FCDK на звороті.
Діагональна смуга, що розташована вздовж всієї футболки, – це данина історії та традиціям клубу. Саме у формі з синьою смугою футболісти “Динамо” Київ виграли свій перший титул чемпіона СРСР у 1961 році, розпочавши нову еру в радянському футболі – еру київського “Динамо”.
Виїзна форма також відрізняється унікальним дизайном і виконана у синьо-блакитних кольорах. Натхненням при створенні домашньої та виїзної форми став один із напрямків вуличної культури, а саме графіті, намальовані фанатами клубу в різних куточках Києва. Мистецтво графіті – це сучасне вираження та відображення культурного розмаїття. Використання на формі елементів, притаманних для цього виду вуличного мистецтва, віддає належне Києву та символізує єдність команди з містом та фанатами.
Третій комплект форми виконаний переважно у жовтому кольорі з додаванням синіх елементів – на рукавах футболки розміщені сині вставки, а горловина доповнена синьою смужкою. На передній частині футболки зображена абревіатура FCDK у вигляді великих графічних літер вертикально. Шорти та гетри, своєю чергою, декоровані бічними блакитними смужками. Використання у третьому комплекті форми жовто-блакитних кольорів має особливе значення. Це символізує єднання українців у їхньому прагненні до перемоги.
Новий хвилястий дизайн також представлений у воротарських комплектах форми, виконаних у чорному та зеленому кольорах, а третій комплект у жовтому.
Фото: fcdynamo.com
Source: news.google.com
Редактор Технічних Новин сайту Останні новини Технологій: Тетяна – професійний редактор з багаторічним досвідом у технічній журналістиці. Вона глибоко розуміє та пише про новітні досягнення в галузі техніки.