Online News

Останні Новини Онлайн | Новини технології

Технології

Зумери схрестили Instagram і LinkedIn: як працює нова соцмережа Pineapple – Dev.ua


Компанія Pineapple Labs опублікувала програму Pineapple — це соцмережа для нетворкінгу, орієнтована на молодих фахівців, пише TechCrunch. Сервіс уже протестували на 10 000 користувачів.

Співзасновник проєкту — 22-річний Девід Даймонд, який розпочинав свою кар’єру як стажист у відділі продуктового дизайну фірми-розробника Intercom — у 15 років. З першої спроби хлопець отримав відмову. Причина — типове резюме та відсутність портфоліо. Незабаром він виправив помилки й отримав запрошення, але усвідомив, що в інтернеті немає платформи, яка б відповідала духу зумерів.

Розробляти чергову «дошку оголошень» він не хотів і натомість зосередився на продукті, який дозволив би молоді заводити зв’язки у звичному форматі: через візуалізацію інтересів і профілі, які «відбивають їх справжніх» — щось на кшталт сторіз в Instagram.

Справа — те, як може виглядати профіль: кілька рядків про себе, стажування, досвід або місце роботи. Зліва — докладніший опис, а також посилання на інші облікові записи

На платформі можна створювати та вступати до груп за інтересами — дизайну, маркетингу, інвестицій. Спілкуються там у тредах, які зникають за 24 години. За бажанням можна зв’язатися з учасниками спільноти особисто.

Застосунок також має рекомендації — через цей інструмент сервіс пропонує спільноти, публікації з них, а також окремих користувачів.

В інтернеті програму називають «LinkedIn для зумерів», але Даймонд із порівнянням не згоден. За його словами, у LinkedIn молоді користувачі шукають «наставників», а в Pineapple — однолітків для спільних ініціатив і спілкування. Там також не такий важливий статус.

Монетизації на платформі немає — поки що вона планує зосередитися на зростанні аудиторії. Але Даймонд має на прикметі два способи, які компанія, можливо, спробує реалізувати. Перший — дозволити користувачам виставляти платний контент. Другий — співпрацювати з рекрутерами, які шукатимуть у Pineapple співробітників.

Поки програма доступна тільки на iOS.

У квітні 2022 року Pineapple Labs залучила $1,1 млн на передпосівному раунді. Його очолили F7 Ventures і 500 Global, а серед інвесторів були також віцепрезидент із продуктів у Google Бредлі Хоровіц і колишня віцепрезидентка з дизайну у Facebook Джулі Чжоу. Гроші пішли на дослідження та розроблення, а також зарплати першим співробітникам. У 2023 році компанія розраховує закрити також seed-раунд.

Перше велике та відверте інтерв’ю з початку війни від співзасновника Genesis

Source: news.google.com

ЗАЛИШИТЬ ВІДПОВІДЬ

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *