На iPhone з’явилося ще більше місця для реклами. І його відразу зайняли гемблінг, беттінг та крипта – Dev.ua
Рекламувати свої програми тепер можна у добірці головного за день та у вкладці «Теж може цікавити», яка є в нижній частині сторінки будь-якого продукту в App Store.
І практично відразу після появи нових рекламних місць їх зайняли програми, пов’язані зі ставками та азартними іграми. Це помітили численні розробники з різних сфер.
Проблема полягає не лише у сумнівній сфері діяльності додатків. Реклама з ними може з’явитися навіть у тому випадку, якщо користувач шукав щось зовсім абстрактне, наприклад гру або музичний програвач. Що робить банери агресивнішими.
Розробники активно критикують Apple за просування додатків, пов’язаних із гемблінгом та беттінгом. При цьому відомо, що останні зазвичай платять дуже добрі гроші за рекламу. А сама Apple отримує десь 15-30% з усього прибутку подібних сервісів, що вкрай велика сума з огляду на загальний потік грошей у згаданих сферах.
Apple і надалі планує посилювати свої рекламні активності. Наприклад, з 25 жовтня реклама від компанії почала з’являтися прямо всередині додатків сторонніх розробників.
Source: news.google.com
Редактор Технічних Новин сайту Останні новини Технологій: Тетяна – професійний редактор з багаторічним досвідом у технічній журналістиці. Вона глибоко розуміє та пише про новітні досягнення в галузі техніки.